16 yorum:

  1. Lütfen yeniden yükleyin.

    YanıtlaSil
  2. Yaa açılmıyor bi tekrar ilgilenir misiniz

    YanıtlaSil
  3. Ygs öncesi hediye gibiydi ya nolur düzeltin

    YanıtlaSil
  4. 394 395 396 397ci bölümler açılmıyor

    YanıtlaSil
  5. Aynen lütfen tekrar yükleyin

    YanıtlaSil
  6. Ya kaç bölüm yüklenmiş diye çok sevinmiştim ama bi türlü bölümler açılmıyor

    YanıtlaSil
  7. Zahmet edip cevap verseniz acaba nasıl olur

    YanıtlaSil
  8. Buraya yüklemek için uğraştığına eminim o yüzden sinirlenmeyelim.

    YanıtlaSil
  9. Sayın bayanlar, buraya giripte ilgilenmediğimi düşünmeyin. Bu film çok sıkıntılı. Son bölümlerin hepsini yükledim, bir kaç saat sonra baktım ki internet tarafından silinmiş. Çözümünü arıyorum...

    YanıtlaSil
  10. Göstediyiniz formül de işe yaramadı lütfen birşeyler yapın

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar, şuan bu bölümler çalışıyor olmalı. Tıklayın a bastığınızda açılmıyor mu video ?

    YanıtlaSil
  12. Açılıyor ben seyrettim

    YanıtlaSil
  13. O zaman tamam, problemi çözdük inş. En yakın zamanda hepsini güncelliyorum..Teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Aynen açılıyor bende izledim ilgilendiğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Hata bu video oynatılamadı ve öncekilerde silinmiş

    YanıtlaSil